12.10.09

good night, good luck

És dir que anem de gintònics, que beurem i fumarem i entre el fum dels Malboro, retornarem al nostre estat original: la invisibilitat. És dir que m'he prostituït, i que també he manllevat l'aurora sagrada del nostre temple. És assegurar-te, malgrat que no ho diguis mai, que mereixo la pena capital. No hi ets. Germina la rosada en els meus llavis, però aturo l'anhel de dir-te totes aquestes veritats silencioses, inquietes, tempestuoses. En l'impàs d'existir o abandonar-me, escric. Del blanc i negre en trec els colors per tintar-me de tragèdia. Deixa que jugui entre la xarxa del llenguatge, on puc caure ferida de mort (Alejandra Pizarnik dixit) i observa com el meu declivi s'assimila a la posta de sol que observarem des del port. Tinc por que m'assenyalis i riguis, que empetiteixi en l'ombra. Tinc por de dir-te que plourà qualsevol dia.

2 comentaris:

Què t'anava a dir ha dit...

hem de ser més optimistes.

Kasku ha dit...

No sé res d'ocells, no conec la història del foc. Però crec que la teva solitud hauria de tenir ales.