6.9.09

III. Beure chardonnay i fumar Malboro

I autodestruir-se. I deixar que els cigarrets es consumeixin fins a cremar els dits i que el vi, bàlsam emmetzinador, acabi ennuvolant una ment massa caòtica. La història s'acaba amb els primers bombardeigs aeris i resguardar-se en els cuarteles de invierno no té sentit si no hi ha un objectiu últim. No vindrem, no vindrem i jo no retornaré a la meva pròpia carcassa i tot serà una boira que farà confondre la melangia amb el soroll de pluja. Perquè plou, ara, aquí, plou en un dia de setembre sense que ningú se n'adoni, plou i jo vomito totes aquestes paraules mancades d'ordre i de bellesa. Plena de culpa, màxim exponent de l'abjecció, la meva idolatració pertany al mateix concepte de divinitat. Et pregunto sovint què vols quan sé que la resposta és el silenci. I tens raó, desconec el significat del mot vida però això no m'eximeix d'intentar fer-ne de mi un simulacre. Utilitzar els mateixos tòpics és de perdedor. Utilitzar-te és d'ànima condemnada al mateix Infern.